Bergen vest danseklubb

Påmelding våren 2021

Kurs må betales ved påmelding, og da har du garantert plass.

BINDENDE PÅMELDING. Dersom du ønsker å prøve en time, må du betale for kurset og krysse av for avbestillingsforsikring for å kunne få penger tilbake. Etter andre kursuke kan man ikke få penger refundert. Grunnet begrenset (Covid 19) kan vi ikke garantere at man får plass om man vil prøve.

BEGRENSET PLASS PÅ KURSENE.

Nå må du først registrere deg inn. dersom du er registrert fra før starter du å fylle ut, så kommer det opp en melding om at bruker er registrert fra før og om du vil bruke den bruker. TRYKK JA.

Her må du velge de kursene du ønsker å delta på.

Dersom du/dere melder dere på flere kurs er det viktig at dere merker av for hvor mange kurs det er, for å få rabatt for flere kurs. Rabatt velges som tillegg for å få fratrekk i prisen før kortbetaling.

For å få rabatt når man går på mer enn et kurs, må man huske å krysse av for det. Rabatt gjelder ikke swingkurs.

RABATT GJELDER IKKE SØSKEN: VI HAR IKKE SØSKENMODERASJON. Vi har valgt å holde pris nede for alle dansere

Foresatte må skrive navnet sitt i kommentarfeltet. Foresatte skal ikke skrive sitt navn i påmelding. Skriv barnets navn.

Vi anbefaler alle å installere SPOORTZ appen, og logge seg inn med brukernavn og passord til DANSER, ikke foresatt. Der kan melde fra om man kommer på trening eller ikke, Trener har anledning å skrive beskjeder.

PÅMELDING er registrert når du har betalt. Kontroller at pris kommer fram oppe i høyre over kursene.

Medlemsavgift på kr 200,- kommer i tillegg. Betales av alle.

Start Date
25.01.2021